toplogo.jpg

klinik1.jpg

Øjenundersøgelse - patientstol og øjenlægens undersøgelses apparatur

Alle patienter med gyldigt sundhedskort/sygesikringskort har lige ret til undersøgelse og behandling uden henvisning

Det er alene øjensygdomme og symptomer, der er afgørende for, hvornår patienter i Amagerbro øjenklinik får tid til undersøgelse og behandling

Alle patienter, der henvender sig med symptomer på øjensygdomme, vurderes i henhold til øjenklinikkens faglige instruktioner, der er godkendt af Sundhedsstyrelsen

Bemærk at det samlede første forløb i Amagerbro øjenklinik kan vare op til 1 time

Undgå selv at køre bil til undersøgelse i øjenklinikken. En grundig undersøgelse

af en lang række øjensygdomme kræver ofte øjendrypning for at opnå udvidede pupiller.

Dette medfører hyppigt sløret syn, der varer et par timer og kan umuliggøre bilkørsel.

Overhold den aftalte tid - husk at medbringe briller/kontaktlinser og det gule sundhedskort/sygesikringskort

Når du kommer til øjenklinikken kører du dit sundhedskort/sygesikringskort gennem øjenklinikkens Ankomst terminal

Herefter tager du plads i venteværelset

Når det bliver din tur kaldes du ind til forundersøgelse af klinikpersonalet