toplogo.jpg

Kvalitet i Øjenklinikken


Som patient er du i centrum i Amagerbro øjenklinik - og det er din medpatient også

 

Øjenklinikkens mål er at efterleve det nytte etiske princip:

bedst mulige undersøgelse og behandling for flest mulige af øjenklinikkens patienter

 

Alle undersøgelser og behandlinger i øjenklinikken udføres efter faglige kliniske retningslinier udarbejdet af Dansk Oftalmologisk Selskab og fastsat af Sundhedsstyrelsen

 

Det er alene øjensygdom og øjensymptomer, der afgør hvornår en patient får tid til undersøgelse i øjenklinikken

Det er alene øjensygdommen, der afgør hvor lang tid den aktuelle undersøgelse varer

Den nødvendige tid til de forskellige undersøgelser og behandlinger varierer meget

 

Øjenklinikken er herudover forpligtet til at behandle patienter med akutte og synstruende øjensygdomme

 

Det betyder, at du som patient kan opleve, at en af dine medpatienter i venteværelset bliver kaldt ind før dig selvom du kom først og du vil kunne opleve at blive kaldt ind senere end den aftalte tid

 

Du vil også kunne opleve ventetid ved tidsbestilling i receptionen, da klinikpersonalet har mange forskellige arbejdsopgaver

Afsæt derfor op til 1 time til det samlede forløb ved første besøg i øjenklinikken

 

Øjenklinikken sælger ikke ydelser, behandlinger, briller eller piller 

 

Øjenlæge Nis Andersen er uafhængig af både medicinal industrien og af de kapitalfonde, der ejer flere af optiker kæderne i Danmark og har ingen aktier i disse

 

Øjenklinikken har en Ris & Ros kasse i venteværelset, hvor du kan give din mening til kende

Kvalificerede forslag til forbedringer for alle patienter er meget velkomne  

 

I Amagerbro øjenklinik bestæber vi os hele tiden på at gøre vores arbejde endnu bedre

 

 


Øjenlæge Nis Andersen   |   Amagerbrogade 62, 3. th   |   2300 København S   |   Tlf 32 95 61 29
Administration